dc.contributor.author |
Панченко, Ольга Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T18:18:40Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T18:18:40Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Панченко О. І. Організація та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Укрптаха») : кваліфікаційна робота бакалавра / О. І. Панченко; наук. кер. Літовкіна О. О.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 75 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/735 |
|
dc.description.abstract |
Мета дипломної роботи полягає в розкритті змісту виявлення особливостей маркетингової діяльності на підприємстві харчової промисловості та пошуки шляхів, які підвищують ефективність маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Організація та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Укрптаха») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |