Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Організація та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Укрптаха»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панченко, Ольга Іванівна
dc.date.accessioned 2020-06-09T18:18:40Z
dc.date.available 2020-06-09T18:18:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Панченко О. І. Організація та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Укрптаха») : кваліфікаційна робота бакалавра / О. І. Панченко; наук. кер. Літовкіна О. О.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 75 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/735
dc.description.abstract Мета дипломної роботи полягає в розкритті змісту виявлення особливостей маркетингової діяльності на підприємстві харчової промисловості та пошуки шляхів, які підвищують ефективність маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Організація та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Укрптаха») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу