Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування стратегії сегментації на ринку парфюмерно-косметичної продукції (на прикладі ТОВ «БОМОНД ГРУПП»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Талпа, Маргарита Максимівна
dc.date.accessioned 2020-06-09T18:42:11Z
dc.date.available 2020-06-09T18:42:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Талпа М. М. Формування стратегії сегментації на ринку парфюмерно-косметичної продукції (на прикладі ТОВ «БОМОНД ГРУПП»): кваліфікаційна робота бакалавра / М. М. Талпа; наук. кер. Богачова А. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 89 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/738
dc.description.abstract Метою роботи є сегментування поточних клієнтів, оцінка позиції на ринку серед конкурентів та розробка практичних рекомендацій щодо охоплення нового сегменту для ТОВ «БОМОНД ГРУПП». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Формування стратегії сегментації на ринку парфюмерно-косметичної продукції (на прикладі ТОВ «БОМОНД ГРУПП») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу