dc.contributor.author |
Талпа, Маргарита Максимівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T18:42:11Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T18:42:11Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Талпа М. М. Формування стратегії сегментації на ринку парфюмерно-косметичної продукції (на прикладі ТОВ «БОМОНД ГРУПП»): кваліфікаційна робота бакалавра / М. М. Талпа; наук. кер. Богачова А. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 89 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/738 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є сегментування поточних клієнтів, оцінка позиції на ринку серед конкурентів та розробка практичних рекомендацій щодо охоплення нового сегменту для ТОВ «БОМОНД ГРУПП». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Формування стратегії сегментації на ринку парфюмерно-косметичної продукції (на прикладі ТОВ «БОМОНД ГРУПП») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |