Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Застосування В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «Стрім центр»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хомич, Світлана Русланівна
dc.date.accessioned 2020-06-09T19:07:47Z
dc.date.available 2020-06-09T19:07:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Хомич С. Р. Застосування В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «Стрім центр»); кваліфікаційна робота бакалавра / С. Р. Хомич; наук. кер. Ларіна Я. С.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К.,2020. - 109 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/741
dc.description.abstract Мета дослідження – визначити основні теоретичні і практичні аспекти впровадження та використання інструментів В2В маркетингу, а також можливості їх застосування у маркетинговій діяльності підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Застосування В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «Стрім центр») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу