dc.contributor.author |
Хомич, Світлана Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T19:07:47Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T19:07:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Хомич С. Р. Застосування В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «Стрім центр»); кваліфікаційна робота бакалавра / С. Р. Хомич; наук. кер. Ларіна Я. С.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К.,2020. - 109 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/741 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – визначити основні теоретичні і практичні аспекти впровадження та використання інструментів В2В маркетингу, а також можливості їх застосування у маркетинговій діяльності підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Застосування В2В маркетингу (на прикладі ТОВ «Стрім центр») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |