Мета дослідження – систематизувати принципи управління просуванням продукції підприємства на зовнішніх ринках та обгрунтувати стратегію і зaходи по стимулювaнню оргaнiзaцiї просувaння продукцiї на зовнішні ринки. Практична ...
Метою роботи є обґрунтування теоретичних і науково-методичних засад формування маркетингової стратегії підприємства на прикладі ФОП«Воронцова Даніелла Віталіївна» — далі студії спорту і танців «Мрія». Методологічною основою ...
Метою кваліфікаційної роботи магістра є аналіз особливостей просування освітніх послуг в сучасних умовах та розробка рекомендацій щодо концепції Інтернет-маркетингу для закладу вищої освіти на прикладі ЗВО «КНЛУ». У ...
Метою даного дослідження є комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів маркетингових стратегій продукту, зокрема додатку для сортування відходів, який використовує штучний інтелект. Предметом дослідження є ...
Метою даної роботи є аналіз існуючої маркетингової діяльності ТОВ "АВТО Є" та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення для підвищення конкурентоспроможності та задоволення потреб клієнтів. У дослідженні запропоновано ...
Мета роботи полягає у дослідженні маркетингової діяльності ТОВ “Бюро Маркетингових Технологій”, оцінці ефективності маркетингової діяльності ТОВ “Бюро Маркетингових Технологій”. В даній роботі використано як загальнонаукові ...
Мета дослідження — поглиблення теоретичних засад управління маркетинговою діяльністі організації та розроблення рекомендацій щодо її вдосконалення. Інформаційну базу дослідження становлять внутрішні дані ТОВ «СЕРВІС ГАЗ ...
Метою кваліфікаційної роботи магістра є визначення шляхів вдосконалення маркетингу на підприємстві ТОВ «ТК СОВЛАД» за допомогою BTL-технологій. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю адаптації маркетингових стратегій ...
Метою даного дослідження є аналіз та визначення шляхів удосконалення інтернет-маркетингу в організації для підвищення ефективності її маркетингових зусиль та зміцнення конкурентоспроможності на ринку. Практична значущість ...
Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення теоретичних засад технологій просування продукції на підприємстві та розробка рекомендацій щодо вдосконалення технологій просування продукції. . У роботі запропоновано нові підходи ...