Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові технології просування продукції в інтернет-середовищі (на прикладі ТОВ «АТЛ Автосервіс»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чернишова, Аліна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2020-06-09T19:23:12Z
dc.date.available 2020-06-09T19:23:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чернишова А. Д.Маркетингові технології просування продукції в інтернет-середовищі (на прикладі ТОВ «АТЛ Автосервіс»): кваліфікаційна робота бакалавра / А. Д. Чернишова; наук. кер. Рябчик А. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К.,2020. - 78 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/742
dc.description.abstract Мета роботи – розробити та впровадити заходи просування підприємства в Інтернет-середовищі. У ході написання дипломної роботи необхідно проаналізувати підприємство, розробити рекомендації щодо просування компанії в Інтернет-середовищі та на зарубіжному ринку. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Маркетингові технології просування продукції в інтернет-середовищі (на прикладі ТОВ «АТЛ Автосервіс») en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу