Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Використання Інтернет-маркетингу та електронної комерції в організації (на прикладі ТОВ «Манна груп»).

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шумик, Лілія Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-06-09T19:30:35Z
dc.date.available 2020-06-09T19:30:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шумик Л. В. Використання Інтернет-маркетингу та електронної комерції в організації (на прикладі ТОВ «Манна груп»): кваліфікаційна робота бакалавра / Л. В. Шумик; наук. кер. Рябчик А. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К.,2020. - 85 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/743
dc.description.abstract Мета випускної кваліфікаційної роботи - аналіз та вдосконалення системи Інтернет-маркетингу та електронної комерції діяльності ТОВ «Манна груп» та просування бренду «Manna ceramics» за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетингу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Використання Інтернет-маркетингу та електронної комерції в організації (на прикладі ТОВ «Манна груп»). en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу