dc.contributor.author |
Шумик, Лілія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T19:30:35Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T19:30:35Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Шумик Л. В. Використання Інтернет-маркетингу та електронної комерції в організації (на прикладі ТОВ «Манна груп»): кваліфікаційна робота бакалавра / Л. В. Шумик; наук. кер. Рябчик А. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К.,2020. - 85 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/743 |
|
dc.description.abstract |
Мета випускної кваліфікаційної роботи - аналіз та вдосконалення системи Інтернет-маркетингу та електронної комерції діяльності ТОВ «Манна груп» та просування бренду «Manna ceramics» за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетингу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Використання Інтернет-маркетингу та електронної комерції в організації (на прикладі ТОВ «Манна груп»). |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |