Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Стратегія управління сучасною організацією (на прикладі ТОВ «ФДТ-РИТЕЙЛ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковзусь, Данило Євгенович
dc.date.accessioned 2024-11-22T10:29:33Z
dc.date.available 2024-11-22T10:29:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ковзусь Д. Є. Стратегія управління сучасною організацією (на прикладі ТОВ «ФДТ-РИТЕЙЛ») : кваліфікаційна робота магістра з менеджменту / Д. Є. Ковзусь ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 84 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7447
dc.description.abstract Мета даного дослідження полягає в розробці та впровадженні нової стратегії управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ФДТ-РИТЕЙЛ», що включає виявлення та аналіз сучасних форм і моделей управління маркетингом, а також формування комплексу заходів для ефективного вирішення складних маркетингових завдань. Кінцевим результатом дослідження є підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом оптимізації маркетингових стратегій та впровадження інновацій у процеси управління. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject стратегія управління en_US
dc.subject управління організацією en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.title Стратегія управління сучасною організацією (на прикладі ТОВ «ФДТ-РИТЕЙЛ») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу