Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лінгвопрагматичний аспект функціонування запозичень з англійської мови в рекламних текстах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гонтова, Поліна В'ячеславівна
dc.date.accessioned 2024-12-13T11:36:30Z
dc.date.available 2024-12-13T11:36:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гонтова П. В. Лінгвопрагматичний аспект функціонування запозичень з англійської мови в рекламних текстах = Aspect linguistique pragmatique du fonctionnement des emprunts à la langue anglaise dans les textes publicitaires: кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / П. В. Гонтова ; наук. кер. Н. Л. Дяченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 99 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7509
dc.description.abstract У сучасному світі реклама є важливим інструментом комунікації, де мова виконує не лише інформативну, а й маніпулятивну функцію. Суспільство активно споживає й вимагає все більш актуальних та релевантних способів популяризації послуг і товарів. Англо-американська культура створює та просуває глобальні тренди, що впливають на споживчі смаки та поведінку. Більшість провідних технологічних компаній базується в англомовних країнах, що забезпечує їм абсолютну перевагу й на ринку цифрових послуг і технологій, зокрема таких як соціальні мережі та онлайн-платформи, через які веде діалог із світовою споживчою спільнотою і просуває очікувані інновації серед різних груп споживачів. Використання англійських слів і виразів у французьких рекламних кампаніях стає поширеним явищем, що обумовлено глобалізацією, престижем англійської мови та її асоціаціями з інноваціями, успіхом і сучасністю. Однак активна боротьба за збереження національної ідентичності та мови завжди буде актуальним питанням для численної кількості французів та жителів франкомовних країн; не всі погоджуються із потребою бездумно запозичувати і не давати шанс французьким відповідникам принаймні спробувати вплинути на маси. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та ілюстративного матеріалу, використаного під час дослідження. У першому розділі розглянуто теоретичні засади поняття лінгвопрагматики як окремої гілки учення про мову, розвиток теорії мовленнєвих актів та їхній зв’язок із рекламним французьким і франкомовним дискурсом, а також мовної політики Франції щодо англомовних запозичень у сучасній французькій мові. Окрім цього, проаналізовано деякі особливості рекламного дискурсу і впливу англіцизмів у ньому. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject англіцизм en_US
dc.subject прагматика en_US
dc.subject вплив en_US
dc.subject маніпуляція en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject дискурс en_US
dc.subject запозичення en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject слоган en_US
dc.title Лінгвопрагматичний аспект функціонування запозичень з англійської мови в рекламних текстах en_US
dc.title.alternative Aspect linguistique pragmatique du fonctionnement des emprunts à la langue anglaise dans les textes publicitaires en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу