Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пініч, Ірина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-04-08T12:51:35Z | |
dc.date.available | 2025-04-08T12:51:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Пініч І. П. Сучасні технології розвитку емоційного інтелекту студентства / І. П. Пініч // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2024. - Вип. 40. - С. 22 - 38 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7688 | |
dc.description.abstract | У статті запропоновано аналітичний огляд сучасних тенденцій навчання і розвитку соціально-емоційної й етичної компетентностей в академічних середовищах України і решти світу. Визначено пріоритетні ініціативи з упровадження стратегій розвитку емоційного інтелекту у вигляді фокусного та інтегрованого підходу. Запропоновано комбіноване, послідовне або одночасне застосування вказаних стратегій у навчанні на принципах інтегрованого контенту в навчанні іноземних мов (CLIL). Засновано на емпіричному матеріалі, отриманому автором у процесі викладання мовознавчої дисципліни “Сучасна лінгвістика емоцій: інтегральний підхід”, виокремлено перспективні технології розвитку емоційного інтелекту студентства на загальнопедагогічних засадах гуманності, інтеграції знань, інтерактивності й загальної комп’ютеризації, які виявляються в комплексних поєднаннях їх застосування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія Педагогіка та психологія;Вип. 40 | |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | технології навчання | en_US |
dc.subject | CLIL | en_US |
dc.subject | соціально-емоційні й етичні компетентності (CEEК) | en_US |
dc.subject | якісний аналіз емоційного забарвлення тексту | en_US |
dc.subject | study technologies | en_US |
dc.subject | CLIL | en_US |
dc.subject | social, emotional, and ethical competencies (SEEC) | en_US |
dc.subject | Qualitative Emotion Analysis | en_US |
dc.subject | Emotional Intelligence | en_US |
dc.title | Сучасні технології розвитку емоційного інтелекту студентства | en_US |
dc.type | Article | en_US |