dc.contributor.author |
Тимощенко, Уляна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-18T13:35:38Z |
|
dc.date.available |
2020-11-18T13:35:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Тимощенко У. М. Методика навчання майбутніх учителів англійської мови написання есе з використанням мовного портфеля: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови / У. М. Тимощенко ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 68 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/768 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна магістерська робота присвячена теоретично обґрунтувати, практично розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої в дослідженні методики навчання студентів-філологів написання есе з використанням мовного портфеля. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, містить 5 рисунків, 9таблиць, список використаних джерел з 63 найменувань.
У першому розділі цієї роботи зазначені цілі та зміст навчання англомовного письма другого курсу, а також обґрунтовані їх психологічні та лінгвістичні характеристики.
У другому розділі продемонстрована технологія використання мовного портфеля у навчанні майбутніх учителів англійської мови написання есе. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої в дослідженні методики навчання студентів-філологів АПМ з використанням мовного портфеля.
Об’єктом дослідження є процес навчання АПМ студентів філологічних спеціальностей закладів вищої освіти.
Предметом дослідження виступає методика навчання студентів-філологів ІІ курсу АПМ з використанням мовного портфеля. |
en_US |
dc.subject |
англійське писемне мовлення |
en_US |
dc.subject |
письмовий текст |
en_US |
dc.subject |
мовний портфель |
en_US |
dc.subject |
мовний паспорт |
en_US |
dc.subject |
рефлексивна самооцінка |
en_US |
dc.subject |
English writing |
en_US |
dc.subject |
written text |
en_US |
dc.subject |
Language Portfolio |
en_US |
dc.subject |
Language Passport |
en_US |
dc.subject |
reflexive self-assessment |
en_US |
dc.title |
Методика навчання майбутніх учителів англійської мови написання есе з використанням мовного портфеля |
en_US |
dc.title.alternative |
Кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |