Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої в дослідженні методики навчання студентів-філологів АПМ з використанням мовного портфеля.
Об’єктом дослідження є процес навчання АПМ студентів філологічних спеціальностей закладів вищої освіти.
Предметом дослідження виступає методика навчання студентів-філологів ІІ курсу АПМ з використанням мовного портфеля.
Суть розробки, основні результати:
Кваліфікаційна магістерська робота присвячена теоретично обґрунтувати, практично розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої в дослідженні методики навчання студентів-філологів написання есе з використанням мовного портфеля. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, містить 5 рисунків, 9таблиць, список використаних джерел з 63 найменувань.
У першому розділі цієї роботи зазначені цілі та зміст навчання англомовного письма другого курсу, а також обґрунтовані їх психологічні та лінгвістичні характеристики.
У другому розділі продемонстрована технологія використання мовного портфеля у навчанні майбутніх учителів англійської мови написання есе.