Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тимощенко, Уляна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-18T13:35:38Z | |
dc.date.available | 2020-11-18T13:35:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тимощенко У. М. Методика навчання майбутніх учителів англійської мови написання есе з використанням мовного портфеля: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови / У. М. Тимощенко ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 68 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/768 | |
dc.description | Кваліфікаційна магістерська робота присвячена теоретично обґрунтувати, практично розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої в дослідженні методики навчання студентів-філологів написання есе з використанням мовного портфеля. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, містить 5 рисунків, 9таблиць, список використаних джерел з 63 найменувань. У першому розділі цієї роботи зазначені цілі та зміст навчання англомовного письма другого курсу, а також обґрунтовані їх психологічні та лінгвістичні характеристики. У другому розділі продемонстрована технологія використання мовного портфеля у навчанні майбутніх учителів англійської мови написання есе. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої в дослідженні методики навчання студентів-філологів АПМ з використанням мовного портфеля. Об’єктом дослідження є процес навчання АПМ студентів філологічних спеціальностей закладів вищої освіти. Предметом дослідження виступає методика навчання студентів-філологів ІІ курсу АПМ з використанням мовного портфеля. | en_US |
dc.subject | англійське писемне мовлення | en_US |
dc.subject | письмовий текст | en_US |
dc.subject | мовний портфель | en_US |
dc.subject | мовний паспорт | en_US |
dc.subject | рефлексивна самооцінка | en_US |
dc.subject | English writing | en_US |
dc.subject | written text | en_US |
dc.subject | Language Portfolio | en_US |
dc.subject | Language Passport | en_US |
dc.subject | reflexive self-assessment | en_US |
dc.title | Методика навчання майбутніх учителів англійської мови написання есе з використанням мовного портфеля | en_US |
dc.title.alternative | Кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови | en_US |
dc.type | Other | en_US |