Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Методика навчання майбутніх учителів англійської мови написання есе з використанням мовного портфеля

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимощенко, Уляна Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-11-18T13:35:38Z
dc.date.available 2020-11-18T13:35:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тимощенко У. М. Методика навчання майбутніх учителів англійської мови написання есе з використанням мовного портфеля: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови / У. М. Тимощенко ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/768
dc.description Кваліфікаційна магістерська робота присвячена теоретично обґрунтувати, практично розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої в дослідженні методики навчання студентів-філологів написання есе з використанням мовного портфеля. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, містить 5 рисунків, 9таблиць, список використаних джерел з 63 найменувань. У першому розділі цієї роботи зазначені цілі та зміст навчання англомовного письма другого курсу, а також обґрунтовані їх психологічні та лінгвістичні характеристики. У другому розділі продемонстрована технологія використання мовного портфеля у навчанні майбутніх учителів англійської мови написання есе. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої в дослідженні методики навчання студентів-філологів АПМ з використанням мовного портфеля. Об’єктом дослідження є процес навчання АПМ студентів філологічних спеціальностей закладів вищої освіти. Предметом дослідження виступає методика навчання студентів-філологів ІІ курсу АПМ з використанням мовного портфеля. en_US
dc.subject англійське писемне мовлення en_US
dc.subject письмовий текст en_US
dc.subject мовний портфель en_US
dc.subject мовний паспорт en_US
dc.subject рефлексивна самооцінка en_US
dc.subject English writing en_US
dc.subject written text en_US
dc.subject Language Portfolio en_US
dc.subject Language Passport en_US
dc.subject reflexive self-assessment en_US
dc.title Методика навчання майбутніх учителів англійської мови написання есе з використанням мовного портфеля en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу