Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лексико-семантичні особливості темпоральної організації японських рекламних текстів (на матеріалі цілошпальтної газетної реклами)

Show simple item record

dc.contributor.author Петриченко, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2025-05-01T20:05:39Z
dc.date.available 2025-05-01T20:05:39Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Петриченко І. А. Лексико-семантичні особливості темпоральної організації японських рекламних текстів (на матеріалі цілошпальтної газетної реклами) : дис. на здобуття наук. ступеня док. філософії за спец. 035 - Філологія / І. А. Петриченко ; наук. кер. Г. А. Вознюк. - Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 179 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7708
dc.description.abstract У дисертації досліджено актуальну тему складного і багатогранного явища реклами, що перебуває на стику різних дисциплін, у ракурсі її взаємозв’язків із часом навколишнього світу. Темпоральний вектор дослідження було зумовлено апріорною включеністю рекламних текстів в актуальне економічне життя людини, при цьому увагу було зосереджено на лексичних маркерах часу як опційній темпоральній категорії сучасної японської мови, а відповідно – свідомому вияві інтенцій творців рекламних текстів. Для проведення дослідження було обрано цілошпальтну газетну рекламу як максимально незалежні від впливів редакторської політики та суміжних матеріалів тексти, причому для підвищення рівня цілісності текстів серед цілошпальтної реклами не обиралися групи розрізнених мікрореклам, що лише випадково займають повну шпальту, а лише ті газетні шпальта, що були повністю викуплені одним рекламодавцем та присвячені одному товару чи послузі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject японська мова en_US
dc.subject рекламні тексти en_US
dc.subject класифікація en_US
dc.subject час en_US
dc.subject мовний рівень en_US
dc.subject темпоральність en_US
dc.subject предметність en_US
dc.subject модальність en_US
dc.subject реальність тексту en_US
dc.subject еліпсис en_US
dc.subject формулема en_US
dc.subject лексична семантика en_US
dc.subject Japanese language en_US
dc.subject advertisement texts en_US
dc.subject classification en_US
dc.subject time en_US
dc.subject language level en_US
dc.subject temporality en_US
dc.subject objectivity en_US
dc.subject modality en_US
dc.subject the reality of text en_US
dc.subject ellipsis en_US
dc.subject formulemes en_US
dc.subject lexical semantics en_US
dc.title Лексико-семантичні особливості темпоральної організації японських рекламних текстів (на матеріалі цілошпальтної газетної реклами) en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account