Суть розробки, основні результати:
Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню методики навчання майбутніх вчителів професійно орієнтованої англомовної дискусії з використанням проблемних картин. У ході роботи висвітлено теоретичні передумови навчання професійно орієнтованої англомовної дискусії майбутніх учителів з використанням проблемних картин. Розглянуто цілі навчання майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної дискусії; досліджено зміст навчання майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної дискусії; визначено особливості застосування проблемних картин у процесі навчання професійно орієнтованої англомовної дискусії студентів другого курсу; виявлено принципи та етапи навчання; розроблено підсистему вправ для навчання професійно орієнтованої англомовної дискусії студентів другого курсу з використанням проблемних картин; проаналізовано модель освітнього процесу з використанням розробленої підсистеми вправ; проведено пробне навчання з перевірки ефективності методики навчання майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної дискусії з використанням проблемних картин; проаналізовано хід і результати пробного навчання; розроблено методичні рекомендації щодо навчання майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної дискусії з використанням проблемних картин.