dc.contributor.author |
Зєня, Любов Яківна |
|
dc.contributor.author |
Роман, Світлана Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Коломінова, Ольга Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-16T08:07:44Z |
|
dc.date.available |
2025-05-16T08:07:44Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Зєня Л. Я. Передумови успішності формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів на практичних заняттях з іноземної мови = Prerequisites for the success of pre-service teachers` intercultural communicative competence development in the course of practical foreign language classes / Л. Я. Зєня, С. В. Роман, О. О. Коломінова // Проблеми семантики слова, речення та тексту : зб. наук. праць. - К.: Логос, 2018. - № 40. - С. 33 - 49 |
en_US |
dc.identifier.issn |
2521-1218 |
|
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7729 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню оптимальних шляхів успішності формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності (МІКК) майбутніх учителів на практичних заняттях з іноземної мови (ІМ) у мовному педагогічному закладі вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 40 |
|
dc.subject |
міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність |
en_US |
dc.subject |
студенти-філологи |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі |
en_US |
dc.subject |
опосередкована методична підготовка |
en_US |
dc.subject |
навчально-професійні задачі |
en_US |
dc.subject |
intercultural foreign language communicative competence |
en_US |
dc.subject |
foreign language pre-service teachers |
en_US |
dc.subject |
intermediate professional-methodological training |
en_US |
dc.subject |
educational-professional tasks |
en_US |
dc.title |
Передумови успішності формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів на практичних заняттях з іноземної мови |
en_US |
dc.title.alternative |
Prerequisites for the success of pre-service teachers` intercultural communicative competence development in the course of practical foreign language classes |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |