Repository of
Kyiv National Linguistic University

Формування та розвиток туристичного бренду країни: досвід Іспанії для України

Show simple item record

dc.contributor.author Сергієнко, Милана Юріївна
dc.date.accessioned 2025-06-04T07:46:49Z
dc.date.available 2025-06-04T07:46:49Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Сергієнко М. Ю. Формування та розвиток туристичного бренду країни: досвід Іспанії для України : кваліфікаційна робота бакалавра / М. Ю. Сергієнко ; наук. кер. О. В. Кучай ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 71 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7764
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних і практичних аспектів формування туристичного бренду країни на прикладі Іспанії та можливості адаптації цього досвіду для розвитку туристичного брендингу в Україні. Метою роботи є дослідження особливостей створення, просування та функціонування туристичного бренду Іспанії, а також визначення можливостей його використання у процесі формування національного туристичного бренду України. Завдання дослідження включають: аналіз теоретичних основ туристичного брендингу; характеристику ключових стратегій і візуальних елементів туристичного бренду Іспанії; вивчення інституційного забезпечення бренд-комунікацій; проведення порівняльного аналізу з Україною; формулювання практичних рекомендацій щодо розвитку українського туристичного бренду. Об’єктом дослідження є процес туристичного брендингу як складова іміджевої політики країни. Предметом – механізми та інструменти формування туристичного бренду, їх ефективність і можливість застосування досвіду Іспанії в українських реаліях. У роботі доведено, що успіх туристичного бренду залежить від цілісного підходу, який включає в себе національну ідентичність, інституційну підтримку, інноваційний маркетинг і сталість розвитку. Аналіз іспанської моделі показав, що чітка візуальна ідентичність, сильна емоційна складова та цифрова присутність стали основою її глобального визнання. На основі отриманих результатів зроблено висновки, що Україна має значний потенціал для побудови власного успішного туристичного бренду. Для цього необхідно розробити єдиний бренд-концепт, посилити міжвідомчу координацію, створити національний туристичний логотип і слоган, а також інвестувати у цифрові маркетингові інструменти. Робота містить рекомендації щодо застосування іспанського досвіду для формування позитивного іміджу України на міжнародному туристичному ринку. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject tourism brand en_US
dc.subject national image en_US
dc.subject branding en_US
dc.subject Spain en_US
dc.subject Ukraine en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject logo en_US
dc.subject tourism strategy en_US
dc.subject tourism identity en_US
dc.subject international experience en_US
dc.subject туристичний бренд en_US
dc.subject національний імідж en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject Іспанія en_US
dc.subject Україна en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject логотип en_US
dc.subject туристична стратегія en_US
dc.subject туристична ідентичність en_US
dc.subject міжнародний досвід en_US
dc.title Формування та розвиток туристичного бренду країни: досвід Іспанії для України en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account