dc.contributor.author |
Король, Тетяна Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-25T12:45:24Z |
|
dc.date.available |
2025-09-25T12:45:24Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Король Т. Г. Система контролю сформованості у майбутніх філологів перекладацької компетентності в галузі управління та адміністрування (англійська й українська мови) : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук / Т. Г. Король ; наук. кер С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 620 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7919 |
|
dc.description.abstract |
У дисертації вперше теоретично обґрунтовано й практично розроблено
проблему організації контролю сформованості у майбутніх філологів
перекладацької компетентності на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.
У ході дослідження розглянуто еволюцію контролю в системі вітчизняної
й зарубіжної освіти з урахуванням впливу соціальних чинників та факторів
технічного прогресу крізь призму його цілей, обʼєктів, засобів та агентів
реалізації. Зіставлено вітчизняну типологію видів контролю за етапом його
реалізації в освітньому процесі з зарубіжною тріадою формувального,
підсумкового й безпосереднього контролю. Розмежовано традиційні й
альтернативні засоби контролю, визначено гетероконтроль, взаємоконтроль,
самоконтроль і груповий контроль як форми реалізації контролю в
студентоцентрованому освітньому середовищі. Проаналізовано представленість
загальних тенденцій в контролі до застосування його форм й альтернативних
засобів у чинних методиках навчання різних видів перекладу студентів
вітчизняних ЗВО. |
en_US |
dc.subject |
перекладацька компетентність |
en_US |
dc.subject |
знання |
en_US |
dc.subject |
уміння |
en_US |
dc.subject |
ставлення |
en_US |
dc.subject |
іншомовна комунікативна компетентність |
en_US |
dc.subject |
лексична й граматична компетентність |
en_US |
dc.subject |
майбутні філологи |
en_US |
dc.subject |
студенти |
en_US |
dc.subject |
контроль |
en_US |
dc.subject |
гетероконтроль |
en_US |
dc.subject |
самоконтроль |
en_US |
dc.subject |
оцінювання |
en_US |
dc.subject |
самооцінювання |
en_US |
dc.subject |
взаємоконтроль |
en_US |
dc.subject |
взаємооцінювання |
en_US |
dc.subject |
груповий контроль |
en_US |
dc.subject |
групове оцінювання |
en_US |
dc.subject |
засоби контролю |
en_US |
dc.subject |
тестування |
en_US |
dc.subject |
цифрові інструменти |
en_US |
dc.subject |
інформаційно комунікаційні технології |
en_US |
dc.subject |
переклад |
en_US |
dc.subject |
усний переклад |
en_US |
dc.subject |
письмовий переклад |
en_US |
dc.subject |
галузевий переклад |
en_US |
dc.subject |
прийняття рішень |
en_US |
dc.subject |
розв’язання проблем |
en_US |
dc.subject |
контрольні листи |
en_US |
dc.subject |
протоколи міркування вголос |
en_US |
dc.subject |
методологічні підходи |
en_US |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
рефлексивний підхід |
en_US |
dc.subject |
тип особистості |
en_US |
dc.subject |
самовизначення |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
автономія |
en_US |
dc.subject |
самоосвіта |
en_US |
dc.subject |
англомовний науково-популярний текст |
en_US |
dc.subject |
читання |
en_US |
dc.subject |
рефлексія |
en_US |
dc.subject |
рефлексивний звіт |
en_US |
dc.subject |
рефлексивний опитувальник |
en_US |
dc.subject |
портфоліо |
en_US |
dc.subject |
англійська мова |
en_US |
dc.subject |
українська мова |
en_US |
dc.subject |
якість навчання |
en_US |
dc.subject |
онлайнове навчання |
en_US |
dc.subject |
українські університети |
en_US |
dc.title |
Система контролю сформованості у майбутніх філологів перекладацької компетентності в галузі управління та адміністрування (англійська й українська мови) |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |