| dc.contributor.author | Брінк, Поліна В’ячеславівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T15:19:45Z | |
| dc.date.available | 2025-12-17T15:19:45Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Брінк П. В. Динаміка становлення функціональної особистості психолога = Dynamics of the Formation of a Psychologist's Functional Personality : кваліфікаційна робота магістра з психології / П. В. Брінк ; наук. кер. С. Л. Федько ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 95 с. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/8040 | |
| dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена необхідністю підготовки психологів, здатних ефективно діяти в умовах високого емоційного напруження. Робота присвячена вивченню психологічних механізмів формування особистісної зрілості фахівця та інтеграції професійних компетенцій із саморегуляцією. У першому розділі здійснено теоретичний аналіз феномену функціональної особистості в межах гуманістичного, екзистенційного та когнітивно-поведінкового підходів. Визначено сутність та етапи професіоналізації, структуру професійної ідентичності та роль ключових якостей у забезпеченні стійкості фахівця. У другому розділі обґрунтовано методологічні засади (системно-структурний та ресурсний підходи) та організацію дослідження. Охарактеризовано вибірку та діагностичний інструментарій. У третьому розділі викладено результати емпіричного дослідження та практичні рекомендації. Встановлено, що на етапі навчання емоційна та регуляторна сфери розвиваються автономно (відсутність кореляції між емпатією та самоконтролем). Доведено відсутність впливу типу особистості («Мислення» / «Почуття») на рівень професійних якостей, що свідчить про уніфікуючий вплив фахової підготовки. Розроблено рекомендації щодо розвитку функціональної особистості через інтеграцію емпатії та саморегуляції. | en_US |
| dc.subject | функціональна особистість | en_US |
| dc.subject | професійна ідентичність | en_US |
| dc.subject | емпатія | en_US |
| dc.subject | саморегуляція | en_US |
| dc.subject | тип особистості | en_US |
| dc.subject | професійне становлення | en_US |
| dc.subject | психологічна зрілість | en_US |
| dc.subject | functional personality | en_US |
| dc.subject | professional identity | en_US |
| dc.subject | empathy | en_US |
| dc.subject | self-regulation | en_US |
| dc.subject | personality type | en_US |
| dc.subject | professional development | en_US |
| dc.subject | psychological maturity | en_US |
| dc.title | Динаміка становлення функціональної особистості психолога | en_US |
| dc.title.alternative | Dynamics of the Formation of a Psychologist's Functional Personality | en_US |
| dc.type | Animation | en_US |