Repository of
Kyiv National Linguistic University

Корекційно-профілактичні засоби подолання глософобії у здобувачів вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Лахтадир, Марія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2025-12-17T15:22:56Z
dc.date.available 2025-12-17T15:22:56Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Лахтадир М. Д. Корекційно-профілактичні засоби подолання глософобії у здобувачів вищої освіти = Correctional and Preventive Measures for Overcoming Glossophobia in Higher Education Students : кваліфікаційна робота магістра з психології / М. Д. Лахтадир ; наук. кер. І. В. Каряка ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 115 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/8043
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних механізмів формування глософобії та розробленню корекційно-профілактичних засобів подолання страху публічних виступів у здобувачів вищої освіти. Актуальність теми зумовлена зростанням вимог до комунікативної компетентності студентів та частотою проявів соціальної тривожності, що ускладнює реалізацію академічного й професійного потенціалу молоді. У першому розділі проаналізовано теоретичні засади дослідження глософобії: її психологічну природу, механізми виникнення та вплив на навчальну й професійну діяльність студентів. Узагальнено сучасні наукові підходи до розуміння страху публічного виступу як різновиду соціальної тривожності, зумовленої як індивідуально-особистісними, так і соціально-комунікативними чинниками. У другому розділі представлено організацію та результати емпіричного дослідження особливостей проявів глософобії у здобувачів вищої освіти. Проаналізовано чинники, що сприяють підвищенню рівня страху публічних виступів, зокрема емоційно-особистісні характеристики, досвід взаємодії у навчальному середовищі, специфіку академічних вимог та рівень сформованості комунікативних навичок. У третьому розділі розроблено та описано тренінгову програму, спрямовану на подолання глософобії й формування навичок упевненого публічного виступу. Програма включає когнітивно-поведінкові техніки, дихальні практики, вправи на розвиток саморегуляції, ораторські стратегії та методи поступового занурення у публічні комунікативні ситуації. Обґрунтовано її корекційно-профілактичний потенціал і практичну ефективність для студентів. en_US
dc.subject глософобія en_US
dc.subject страх публічного виступу en_US
dc.subject соціальна тривожність en_US
dc.subject студенти en_US
dc.subject корекційні методи en_US
dc.subject тренінг en_US
dc.subject комунікативна компетентність en_US
dc.subject glossophobia en_US
dc.subject public-speaking anxiety en_US
dc.subject social anxiety en_US
dc.subject students en_US
dc.subject corrective methods en_US
dc.subject training program en_US
dc.subject communicative competence en_US
dc.title Корекційно-профілактичні засоби подолання глософобії у здобувачів вищої освіти en_US
dc.title.alternative Correctional and Preventive Measures for Overcoming Glossophobia in Higher Education Students en_US
dc.type Animation en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account