Abstract:
Мета дипломної роботи - дослідження базових понять “реклама”, “політична реклама”, та особливості її перекладу з боку лінгвістичних аспектів, особливості перекладу цього виду реклами, труднощів які виникають при перекладі з новогрецької на українську мову, враховуючи особливості та відмінності цих двох мов, а також розглянути подання політичної реклами в Україні та в Греції з боку вербального та невербального способу впливу.
Description:
Дипломна робота складається з трьох частин. В першій частин будуть розглядатися питання про основні поняття щодо реклами в цілому та розвитку реклами в двох країнах, особливості політичної реклами. В другій частині будуть розглядатися стилістичні та граматичні особливості перекладу політичної реклами новогрецької мови та української. Третій розділ присвячений аналізу та перекладу конкретних політичних реклам та лозунгів та промов грецьких партій та представників цих партій з новогрецької мови на українську.