Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дордука, Єлизавета Андріївна
dc.date.accessioned 2020-11-27T11:16:44Z
dc.date.available 2020-11-27T11:16:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дордука Є. А. Теоретичні аспекти розвитку ділового туризму в Німеччині: кваліфікаційна робота магістра / Є. А. Дордука; наук. кер. Васильчук В.М.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 123 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/837
dc.description.abstract Метою дослідження є аналіз теоретичних аспектів розвитку ділового туризму в Німеччині. Для досягнення мети в роботі було поставлено і вирішено наступні завдання:  провести дослідження теоретичних підходів до визначення поняття «діловий туризм»;  дослідити місце МІСЕ-туризму у системі класифікацій галузі;  охарактеризувати особливості управління туристичною галуззю Німеччини;  провести діагностику стану ринку ділового туризму у Південній та Північній Німеччині;  охарактеризувати особливості розвитку сфери службових поїздок у Східній, Центральній та Західній Німеччині;  охарактеризувати специфіку проектування бізнес-туру в Німеччині;  провести оцінку позиції Німеччини на світовому ринку ділового туризму;  проаналізувати модель розвитку ринку корпоративних поїздок в Німеччині та Україні. en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject діловий туризм en_US
dc.subject в’їзний туризм en_US
dc.subject туристичний салон en_US
dc.subject виставки en_US
dc.subject ярмарки en_US
dc.title Теоретичні аспекти розвитку ділового туризму в Німеччині en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу