Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є аналіз теоретичних аспектів розвитку ділового
туризму в Німеччині.
Для досягнення мети в роботі було поставлено і вирішено наступні
завдання:
провести дослідження теоретичних підходів до визначення поняття
«діловий туризм»;
дослідити місце МІСЕ-туризму у системі класифікацій галузі;
охарактеризувати особливості управління туристичною галуззю
Німеччини;
провести діагностику стану ринку ділового туризму у Південній та
Північній Німеччині;
охарактеризувати особливості розвитку сфери службових поїздок у
Східній, Центральній та Західній Німеччині;
охарактеризувати специфіку проектування бізнес-туру в Німеччині;
провести оцінку позиції Німеччини на світовому ринку ділового
туризму;
проаналізувати модель розвитку ринку корпоративних поїздок в
Німеччині та Україні.