dc.contributor.author |
Ткаченко, Валерія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-30T13:31:15Z |
|
dc.date.available |
2020-11-30T13:31:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Ткаченко В. В. Лінгвопрагматичні особливості перекладу рекламних текстів (на матеріалі китайського рекламного дискурсу): кваліфікаційна робота магістра / В. В. Ткаченко; наук. кер. Охріменко М.А.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 112 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/884 |
|
dc.description.abstract |
Мета даної дипломної роботи полягає в аналізі лінгвістичних та
прагматичних особливостей перекладу китайських рекламних текстів на
українську мову.
Для досягнення поставленої мети були сформовані наступні основні
завдання:
- окреслити та розмежувати поняття «текст» та «дискурс»;
- визначити теоретичні засади поняття «рекламний дискурс»;
- обґрунтувати проблемне поле лінгвопрагматики;
- визначити лінгвістичні прийоми, що використовуються в китайських
рекламних текстах;
- охарактеризувати візуальні засоби впливу та маніпуляції китайської
реклами;
- проаналізувати лінгвопрагматичні особливості китайських рекламних
текстів |
en_US |
dc.title |
Лінгвопрагматичні особливості перекладу рекламних текстів (на матеріалі китайського рекламного дискурсу) |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |