Abstract:
Посібник призначено для занять з домашнього читання студентів
II-III курсів вищих мовних навчальних закладів.
Основною метою посібника є досягнення глибокого розуміння
різних аспектів твору та реалізація цього розуміння у мовній діяльності
студентів.
Розділи посібника мають визначену структуру, основними
компонентами якої є текст літературного твору, післятекстові
завдання, що націлюють читача на проблематику твору і розвивають
прогностичні навички, рекомендована для активного засвоєння
лексика, блоки лексичних вправ, завдань і текстів для розуміння
прочитаного та обговорення змісту, проблематики, персонажів
та літературних особливостей твору.
Розроблені вправи і тексти націлені на творче використання
студентами мовного потенціалу тексту.
Основними типами лексичних вправ є завдання на коментування,
вибір лексичної одиниці, синонімію, словотворення, переклад.
Виконання лексичних вправ готує студентів до адекватних
у лексичному відношенні висловлювань з питань і проблематики,
що пропонуються для обговорення.
Автори сподіваються, що студенти зустрінуть у посібнику багато
для себе корисного, та будуть вдячні за відгуки та пропозиції щодо
його змісту та ефективності.
Посібник може використовуватись як для аудиторної, так і для
самостійної роботи студентів.