dc.contributor.author |
Висоцька, Наталія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-05T08:41:44Z |
|
dc.date.available |
2021-03-05T08:41:44Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Висоцька Н. О. (Авто)біографічна фальсифікація як знаряддя де сакралізації канонічного автора ("Трагедія Артура" А. Філіпса) / Н. Висоцька // Питання літературознавства. - 2015. Вип.91. - С. 34-45 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1171 |
|
dc.description.abstract |
Унаслідок дії низки соціокультурних чинників
біографічний піджанр „автор як персонаж” отримав величезне
поширення в сучасній біографістиці, причому одним із
найулюбленіших його „героїв” виступає центральна для західного
канону (Г. Блум) постать В. Шекспіра. У романі „Трагедія Артура”
(2011) Артур Філіпс, якого дедалі частіше називають серед
найбільш значущих прозаїків США останніх років, веде з читачем
витончену гру навколо культової фігури Шекспіра. Об’єкт гри –
текст „невідомої” трагедії Шекспіра, поданий у книзі, що являє
собою непересічну стилізацію під конвенції та мову
єлизаветинської драми. Щодо основної частини роману, їй надано
форму „Вступу” до п’єси, котрий містить історію появи „Трагедії
Артура”, яка водночас є історією особистісного та професійного
становлення протагоніста – письменника Артура Філіпса. Зроблено
спробу проаналізувати стратегії романного втілення гострих
проблем сучасної гуманітаристики, таких як інституціоналізація
канону, механізми функціонування літературного культу,
розмитість граней між оригіналом і копією/підробкою в добу
електронних технологій, межі автофікціоналізації тощо.
Актуальність цих питань забезпечує смислову та естетичну
насиченість зухвало провокаційного експерименту Філіпса |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Питання літературознавства |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вип. 91; |
|
dc.subject |
Вільям Шекспір |
en_US |
dc.subject |
Артур Філіпс |
en_US |
dc.subject |
піджанр |
en_US |
dc.subject |
"автор як герой" |
en_US |
dc.subject |
постмодерністська гра |
en_US |
dc.subject |
фальсифікація |
en_US |
dc.subject |
канон |
en_US |
dc.subject |
культ |
en_US |
dc.title |
(Авто)біографічна фальсифікація як знаряддя де сакралізації канонічного автора ("Трагедія Артура" А. Філіпса) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |