Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Висоцька, Наталія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T08:41:44Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T08:41:44Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Висоцька Н. О. (Авто)біографічна фальсифікація як знаряддя де сакралізації канонічного автора ("Трагедія Артура" А. Філіпса) / Н. Висоцька // Питання літературознавства. - 2015. Вип.91. - С. 34-45 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1171 | |
dc.description.abstract | Унаслідок дії низки соціокультурних чинників біографічний піджанр „автор як персонаж” отримав величезне поширення в сучасній біографістиці, причому одним із найулюбленіших його „героїв” виступає центральна для західного канону (Г. Блум) постать В. Шекспіра. У романі „Трагедія Артура” (2011) Артур Філіпс, якого дедалі частіше називають серед найбільш значущих прозаїків США останніх років, веде з читачем витончену гру навколо культової фігури Шекспіра. Об’єкт гри – текст „невідомої” трагедії Шекспіра, поданий у книзі, що являє собою непересічну стилізацію під конвенції та мову єлизаветинської драми. Щодо основної частини роману, їй надано форму „Вступу” до п’єси, котрий містить історію появи „Трагедії Артура”, яка водночас є історією особистісного та професійного становлення протагоніста – письменника Артура Філіпса. Зроблено спробу проаналізувати стратегії романного втілення гострих проблем сучасної гуманітаристики, таких як інституціоналізація канону, механізми функціонування літературного культу, розмитість граней між оригіналом і копією/підробкою в добу електронних технологій, межі автофікціоналізації тощо. Актуальність цих питань забезпечує смислову та естетичну насиченість зухвало провокаційного експерименту Філіпса | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Питання літературознавства | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 91; | |
dc.subject | Вільям Шекспір | en_US |
dc.subject | Артур Філіпс | en_US |
dc.subject | піджанр | en_US |
dc.subject | "автор як герой" | en_US |
dc.subject | постмодерністська гра | en_US |
dc.subject | фальсифікація | en_US |
dc.subject | канон | en_US |
dc.subject | культ | en_US |
dc.title | (Авто)біографічна фальсифікація як знаряддя де сакралізації канонічного автора ("Трагедія Артура" А. Філіпса) | en_US |
dc.type | Article | en_US |