Abstract:
У публікації представлено огляд колективної монографії «Problem Based Learning in Teaching English as a Foreign Language: Theoretical and Practical Issues», укладеної
групою авторів під загальною редакцією кандидата педагогічних наук, доц. Н.Є. Дмітренко. Монографія опублікована у 2017р. у м. Вінниця. В огляді зазначено
загальний зміст двох частин, з яких складається книга, та усіх її розділів. Основними перевагами монографії, що вказані в огляді, є широке представлення теоретичних
основ проблемно орієнтованого навчання, запропоновані модель і етапи реалізації такого навчання на заняттях з іноземної мови, перелік необхідних компетенцій
викладача і практичний досвід запровадження проблемно орієнтованого навчання у навчальний процес, а також рефлексія реальних учасників експерименту щодо
ефективності цього навчального методу та його подальші перспективи. Монографія рекомендується як у якості ґрунтовного теоретичного посібника, так і надихаючого
практичного керівництва для вчителів іноземних мов, студентів педагогічних спеціальностей, а також усіх спеціалістів, хто зацікавлений впроваджувати інтерактивні методи навчання в освітній процес.