dc.contributor.author |
Дмітренко, Наталія Євгеніївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T10:21:16Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T10:21:16Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
7. Дмітренко Н. Є. Огляд колективної монографії "Problem-Based Learning in Teaching English as a Foreign Language: Theoretical and Practical Issues" / Н. Є. Дмітренко, Л. Я. Терещенко // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 49-52. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1235 |
|
dc.description.abstract |
У публікації представлено огляд колективної монографії «Problem Based Learning in Teaching English as a Foreign Language: Theoretical and Practical Issues», укладеної
групою авторів під загальною редакцією кандидата педагогічних наук, доц. Н.Є. Дмітренко. Монографія опублікована у 2017р. у м. Вінниця. В огляді зазначено
загальний зміст двох частин, з яких складається книга, та усіх її розділів. Основними перевагами монографії, що вказані в огляді, є широке представлення теоретичних
основ проблемно орієнтованого навчання, запропоновані модель і етапи реалізації такого навчання на заняттях з іноземної мови, перелік необхідних компетенцій
викладача і практичний досвід запровадження проблемно орієнтованого навчання у навчальний процес, а також рефлексія реальних учасників експерименту щодо
ефективності цього навчального методу та його подальші перспективи. Монографія рекомендується як у якості ґрунтовного теоретичного посібника, так і надихаючого
практичного керівництва для вчителів іноземних мов, студентів педагогічних спеціальностей, а також усіх спеціалістів, хто зацікавлений впроваджувати інтерактивні методи навчання в освітній процес. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Іноземні мови |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
№ 4; |
|
dc.subject |
проблемно орієнтоване навчання |
en_US |
dc.subject |
проблемна ситуація |
en_US |
dc.subject |
тьютор |
en_US |
dc.subject |
оцінювання |
en_US |
dc.title |
Огляд колективної монографії "Problem-Based Learning in Teaching English as a Foreign Language: Theoretical and Practical Issues" |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |