Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дмітренко, Наталія Євгеніївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:31:46Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:31:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | 12. Дмітренко Н. Є. Теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування / Н. Є.Дмітренко // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 3-9. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1240 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретико методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування. Автор аналізує наявні визначення та окреслює основні характеристики й особливості професійно орієнтованого англомовного спілкування. До відмінностей професійно орієнтованого спілкування відносять: раціональність, обмеженість, аналітичність, обов’язковість, регламентованість. З’ясовано, що професійно орієнтоване англомовне спілкування відбувається завдяки виникненню потреби в реалізації мовленнєвого наміру, а комуніканти виступають як носії певних соціальних стосунків, що виникають у професійній сфері спілкування і реалізуються в конкретних мовленнєвих ситуаціях. У процесі професійно орієнтованого англомовного спілкування в особистості комуніканта розвиваються такі якості спілкування: трансперсональність, конгруентність, конструктивність, співпраця, рефлексія. Структура професійно орієнтованого англомовного спілкування містить компоненти: комунікативний (обмін інформацією відбувається з метою досягнення професійних цілей), інтерактивний (обмін знаннями, ідеями та уміння співвідносити дії з конкретною ситуацією) і перцептивний (процес сприйняття партнерами один одного, встановлення взаєморозуміння). До основних функцій професійно орієнтованого англомовного спілкування відносять: інформаційно-комунікативну (охоплює процеси прийому і передачі інформації), регуляційно-комунікативну (пов’язана зі взаємним коригуванням дій при здійсненні спільної діяльності), афективно-комунікативну (належить до емоційної сфери людини). У професійно орієнтованому англомовному спілкуванні виокремлюють три рівні: когнітивний, діяльнісний і професійний. У статті висвітлено зовнішні умови (фізичні, соціальні і часові), які накладають обмеження на комуніканта в процесі професійно орієнтованого англомовного спілкування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Іноземні мови | en_US |
dc.subject | професійно орієнтоване англомовне спілкування | en_US |
dc.subject | сфера спілкування | en_US |
dc.subject | мовленнєва ситуація | en_US |
dc.subject | комунікація | en_US |
dc.subject | перцепція | en_US |
dc.subject | інтеракція | en_US |
dc.title | Теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування | en_US |
dc.type | Article | en_US |