Abstract:
Дисертацію присвячено дослідженню фразеологічних неологізмів у мові українських  мас-медіа  кінця  ХХ –початку  ХХІ  століть.  У  праці схарактеризовано  основні  чинники  змін  фразеологічної  системи  сучасної української мови, визначено поняття «фразеологічний неологізм», розглянуто основні  риси  мас-медійного  дискурсу, виявлено  джерела  походження фразеологічних неологізмів  та  визначено їхній  тематичний  склад.  Описано  й проаналізовано  основні  різновиди  структурно-семантичних  трансформацій стійких одиниць. Завдяки  різноманітності  стилістичних  функцій,  неофраземи активно  використовують  уЗМІ  з  метою  яскравої  виразності,  влучності, образності  вислову.  Фразеологічні  неологізмизбагачують  текст,  емоційнонасичуютьйого,  створюючи  передумови  для  залучення  уваги  читача,  його зацікавлення.