Abstract:
Гудима Ю. П. Формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні - кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.02 - теорія і методика навчання (германські мови) (011 - Освітні, педагогічні науки). - Київський національний лінгвістичний університет, Київ, 2018. Наукову працю присвячено розв'язанню проблеми формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні, зокрема: розроблено підсистему вправ та модель організації навчання на її основі; запропоновано визначення "вправи для формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному діалогічному мовленні" та конкретизовано поняття "навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні"; удосконалено критерії та оцінки підручників / навчально-методичних комплексів щодо реалізації навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні; набули подальшого розвитку теоретичні засади формування навчально-стратегічної компетентності в процесі навчання англійського діалогічного мовлення. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у створенні засобів формування навчально-стратегічної компетентності; укладанні банку стратегій у діалогічному мовленні та матеріалів для навчання англомовного діалогічного мовлення студентів 2 курсу; розробленні методичних рекомендацій щодо організації роботи з формування навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні.