Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гудима, Юлія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T11:28:54Z | |
dc.date.available | 2018-03-22T11:28:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гудима Ю. П. Формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні [Рукопись] : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання (германські мови)" / Ю. П. Гудима ; наук. кер. В. В. Черниш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 409 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/169 | |
dc.description.abstract | Гудима Ю. П. Формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні - кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.02 - теорія і методика навчання (германські мови) (011 - Освітні, педагогічні науки). - Київський національний лінгвістичний університет, Київ, 2018. Наукову працю присвячено розв'язанню проблеми формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні, зокрема: розроблено підсистему вправ та модель організації навчання на її основі; запропоновано визначення "вправи для формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному діалогічному мовленні" та конкретизовано поняття "навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні"; удосконалено критерії та оцінки підручників / навчально-методичних комплексів щодо реалізації навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні; набули подальшого розвитку теоретичні засади формування навчально-стратегічної компетентності в процесі навчання англійського діалогічного мовлення. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає у створенні засобів формування навчально-стратегічної компетентності; укладанні банку стратегій у діалогічному мовленні та матеріалів для навчання англомовного діалогічного мовлення студентів 2 курсу; розробленні методичних рекомендацій щодо організації роботи з формування навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні. | en_US |
dc.subject | Навчально-стратегічна компетентність, діалогічне мовлення, прямі та непрямі стратегії, пам'ятка, майбутні вчителі англійської мови | en_US |
dc.subject | Учебно-стратегическая компетентность, диалогическая речь, прямые и непрямые стратегии, памятки, будущие учителя английского языка | en_US |
dc.subject | learning strategic competence, spoken interaction, learning and communicative strategies, instructions, language teacher trainees. | en_US |
dc.title | Формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні | en_US |
dc.type | Other | en_US |