Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Гудима Ю. П. Формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гудима, Юлія Петрівна
dc.date.accessioned 2018-03-22T13:34:33Z
dc.date.available 2018-03-22T13:34:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гудима Ю. П. Формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні [Рукопис] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 "Теорія і методика навчання: германські мови" / Ю. П. Гудима ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2018. - 22 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/171
dc.description.abstract Гудима Ю. П. Формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні. - На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 - теорія і методика навчання: германські мови. - Київський національний лінгвістичний університет, Міністерство освіти і науки України, Київ, 2018. Дисертацію присвячено розв'язанню проблеми формування в майбутніх учителів англійської мови (АМ) навчально-стратегічної компетентності (НСтК) в діалогічному мовленні (ДМ). У роботі теоретично обгрунтовано й практично розроблено методику формування НСтК у процесі ДМ, з використанням розроблених навчальних матеріалів. Визначено поняття НСтК у ДМ, котру розглянуто як здатність та готовність студента, який вивчає ІМ до усвідомленого, ефективного та самостійного навчання й управління процесом іншомовного спілкування у діалогічній формі, що передбачає постановку цілей комунікативного завдання студентом, самоконтроль та самооцінку результатів, а також здатності мовця компенсувати в ході розмови недостатність знання мови та / або мовленнєвого і соціального досвіду спілкування ІМ. Сформульовано й описано поняття та структуру НСтК. Проаналізовано психологічні особливості формування НСтК в англомовному ДМ. Охарактеризовано зміст і структуру пам’яток. У межах дослідження проведено аналіз підручників / НМК з АМ щодо реалізації НСтК у ДМ. Визначено вимоги до вправ та сформульовано поняття «вправи для формування НСтК а англомовному ДМ». На основі описаних теоретичних положень розроблено підсистему вправ для формування в майбутніх учителів НСтК у процесі навчання ДМ, а також укладено модель організації навчання на її основі. Ефективність розробленої методики було доведено в ході експерименту та підтверджено статистичними методами. За результатами експериментального навчання сформульовано методичні рекомендації щодо організації роботи з формування у майбутніх учителів англійської мови НСтК у ДМ. en_US
dc.subject Навчально-стратегічна компетентність, діалогічне мовлення, прямі та непрямі стратегії, пам'ятка, майбутні вчителі англійської мови en_US
dc.subject Учебно-стратегическая компетентность, диалогическая речь, прямые и непрямые стратегии, памятки, будущие учителя английского языка en_US
dc.subject learning strategic competence, spoken interaction, direct and indirect strategies, instructions, language te acher trainees. en_US
dc.title Гудима Ю. П. Формування у майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в діалогічному мовленні en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу