Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сташко, Галина Іванівна | |
dc.contributor.author | Титова, Наталія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2018-04-06T06:13:00Z | |
dc.date.available | 2018-04-06T06:13:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Сташко, Галина Іванівна. Вживаємо англійську : навч. посіб. з англійської мови як другої іноземної для студ. 2 курсу ф-ту перекладачів / Г. І. Сташко, Н. Ю. Титова ; рец. Л. В. Козяревич. - К. : Вид. центр КНЛУ, 2014. - 348 с. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-966-638-295-8 | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.kyiv.ua/xmlui/handle/787878787/187 | |
dc.description.abstract | Запропонований навчальний посібник розрахований на студентів другого курсу факультету перекладачів. Посібник має на меті розвиток мовленнєвих і перекладацьких навичок та вмінь з англійської мови як другої іноземної, подальший розвиток соціокультурної та мовної (фонетичної, граматичної та лексичної) компетенцій студентів. Структурно посібник складається з двох модулів: “Особистісна інформація та сім’я” (“Personal Identification and Family Life”), “Житло. Помешкання людини” (“There is No Place Like Home”), кожен з підтемами, які розроблено у відповідності до змісту типової та робочої програм з дисципліни в умовах кредитно-модульної системи. На початку кожного модуля подано перелік мовного матеріалу, що представлений тематичною лексикою, яка активізується протягом вивчення модуля. В кінці посібника подана теорія з граматичних явищ, які присутні в обох модулях. У посібнику передбачено різноманітні вправи для розвитку вмінь аудіювання, читання, усного та писемного мовлення, перекладу. Завдання спрямовані як на роботу студентів в аудиторії під керівництвом викладача, так і позааудиторну самостійну роботу. Розроблено вправи для багаторівневої аудиторії, що допомагають студенту та викладачеві не лише сконцентруватись на базовому матеріалі, а й охопити складні лексико-граматичні явища. Текстовий матеріал посібника відзначається автентичністю та інформативністю, а також базується на сучасних джерелах інформації, перелік яких подано наприкінці посібника. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Вид. центр КНЛУ | en_US |
dc.subject | соціокультурна компетенція студентів | en_US |
dc.subject | аудіювання | en_US |
dc.subject | читання | en_US |
dc.subject | усне мовлення | en_US |
dc.subject | писемне мовлення | en_US |
dc.subject | socio-cultural competence of students | en_US |
dc.subject | listening | en_US |
dc.subject | reading | en_US |
dc.subject | oral speech | en_US |
dc.subject | written speech | en_US |
dc.title | Вживаємо англійську | en_US |
dc.title.alternative | English-in-USE | en_US |
dc.type | Book | en_US |