Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню діяльності служби прийому та розміщення готельного підприємства. Мета роботи – виявлення та ознайомлення з основними особливостями роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства. Завдання роботи: розглянути сутність і значення служби прийому та розміщення; розглянути особливості організації служби прийому і розміщення в готельному підприємстві; охарактеризувати особливості роботи служб Front office та Back office; охарактеризувати стандарти роботи служби прийому та розміщення в різних готелях світу; проаналізувати готельні технології в управлінні готелем; розробити рекомендації щодо впровадження нових технологій в діяльність готелю «Дім Павлових». Об'єктом дослідження є організація роботи служби прийому та розміщення в готельних підприємствах, а предметом – особливості організації обслуговування службою прийому та розміщення готельного підприємства. У ході виконання кваліфікаційної роботи були використані методи аналізу та синтезу, описовий метод.