Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Обертас, Анастасія Олегівна
dc.date.accessioned 2021-06-01T08:10:04Z
dc.date.available 2021-06-01T08:10:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Обертас А. О. Туристичний імідж Іспанії: кваліфікаційна робота / А.О. Обертас; наук. кер. Г.О. Кучерява; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. –75 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1890
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню туристичного іміджу Іспанії. Мета роботи –розкрити особливості формування туристичного іміджу Іспанії та охарактеризувати його вплив на розвиток туризму в країні. Завдання роботи: розкрити теоретичні та методичні основи дослідження туристичного іміджу країни; розглянути чинники, що впливають на формування туристичного іміджу Іспанії; здійснити SWOT-аналіз туристичного іміджу та туристичного брендингу країни; дослідити стан туристичного сектору Іспанії в умовах сьогодення і обґрунтувати проблеми та перспективи розвитку туризму в Іспанії. В кваліфікаційній роботі розкрито теоретичні та методичні основи дослідження туристичного іміджу країни, розглянуто чинники, що впливають на формування туристичного іміджу Іспанії, здійснено SWOT-аналіз туристичного іміджу та туристичного брендингу країни, досліджено стан туристичного сектору Іспанії в умовах сьогодення, обґрунтувано проблеми та перспективи розвитку туризму в Іспанії. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Іспанія en_US
dc.subject туристичний імідж en_US
dc.subject туристичний брендинг en_US
dc.subject туристична сфера en_US
dc.subject Covid-19 en_US
dc.subject Spain en_US
dc.subject tourist image en_US
dc.subject tourist branding en_US
dc.subject tourist sphere en_US
dc.subject Coronavirus en_US
dc.title Туристичний імідж Іспанії en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу