Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню туристичного іміджу Іспанії. Мета роботи –розкрити особливості формування туристичного іміджу Іспанії та охарактеризувати його вплив на розвиток туризму в країні. Завдання роботи: розкрити теоретичні та методичні основи дослідження туристичного іміджу країни; розглянути чинники, що впливають на формування туристичного іміджу Іспанії; здійснити SWOT-аналіз туристичного іміджу та туристичного брендингу країни; дослідити стан туристичного сектору Іспанії в умовах сьогодення і обґрунтувати проблеми та перспективи розвитку туризму в Іспанії.
В кваліфікаційній роботі розкрито теоретичні та методичні основи дослідження туристичного іміджу країни, розглянуто чинники, що впливають на формування туристичного іміджу Іспанії, здійснено SWOT-аналіз туристичного іміджу та туристичного брендингу країни, досліджено стан туристичного сектору Іспанії в умовах сьогодення, обґрунтувано проблеми та перспективи розвитку туризму в Іспанії.