dc.contributor.author |
Обертас, Анастасія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-01T08:10:04Z |
|
dc.date.available |
2021-06-01T08:10:04Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Обертас А. О. Туристичний імідж Іспанії: кваліфікаційна робота / А.О. Обертас; наук. кер. Г.О. Кучерява; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. –75 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1890 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню туристичного іміджу Іспанії. Мета роботи –розкрити особливості формування туристичного іміджу Іспанії та охарактеризувати його вплив на розвиток туризму в країні. Завдання роботи: розкрити теоретичні та методичні основи дослідження туристичного іміджу країни; розглянути чинники, що впливають на формування туристичного іміджу Іспанії; здійснити SWOT-аналіз туристичного іміджу та туристичного брендингу країни; дослідити стан туристичного сектору Іспанії в умовах сьогодення і обґрунтувати проблеми та перспективи розвитку туризму в Іспанії.
В кваліфікаційній роботі розкрито теоретичні та методичні основи дослідження туристичного іміджу країни, розглянуто чинники, що впливають на формування туристичного іміджу Іспанії, здійснено SWOT-аналіз туристичного іміджу та туристичного брендингу країни, досліджено стан туристичного сектору Іспанії в умовах сьогодення, обґрунтувано проблеми та перспективи розвитку туризму в Іспанії. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Іспанія |
en_US |
dc.subject |
туристичний імідж |
en_US |
dc.subject |
туристичний брендинг |
en_US |
dc.subject |
туристична сфера |
en_US |
dc.subject |
Covid-19 |
en_US |
dc.subject |
Spain |
en_US |
dc.subject |
tourist image |
en_US |
dc.subject |
tourist branding |
en_US |
dc.subject |
tourist sphere |
en_US |
dc.subject |
Coronavirus |
en_US |
dc.title |
Туристичний імідж Іспанії |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |