Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей обслуговування туристів у мережі готелів «Hyatt». Мета роботи –проаналізувати організацію обслуговування споживачів в готелях мережі «Hyatt» та розробити рекомендацій щодо підвищення ефективності його діяльності. Завдання роботи: визначити теоретичні основи дослідження організації обслуговування туристів у готельних мережах; дослідити особливості взаємодії з туристами в обслуговуючій складовій готельної сфери; визначити роль і місце мережі готелів «Hyatt» на світовому ринку туристичних послуг; дослідити особливості обслуговування туристів у готельних мережах «Hyatt». Об'єктом дослідження є мережа готелів «Hyatt», предметом – організація обслуговування гостей готельного підприємства. У ході виконання кваліфікаційної роботи були використані методи спостереження та порівняння, логічного узагальнення, історичний метод, системно-аналітичний, а також метод статистичного аналізу.