Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Особливості організації обслуговування туристів у мережі готелів «Hyatt»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сільчук, Луїза Олегівна
dc.date.accessioned 2021-06-01T11:09:01Z
dc.date.available 2021-06-01T11:09:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сільчук Л. О. Особливості організації обслуговування туристів у мережі готелів «Hyatt»: кваліфікаційна робота бакалавра / Л. О. Сільчук; наук. кер. М. С. Гедін; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 86 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1913
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей обслуговування туристів у мережі готелів «Hyatt». Мета роботи –проаналізувати організацію обслуговування споживачів в готелях мережі «Hyatt» та розробити рекомендацій щодо підвищення ефективності його діяльності. Завдання роботи: визначити теоретичні основи дослідження організації обслуговування туристів у готельних мережах; дослідити особливості взаємодії з туристами в обслуговуючій складовій готельної сфери; визначити роль і місце мережі готелів «Hyatt» на світовому ринку туристичних послуг; дослідити особливості обслуговування туристів у готельних мережах «Hyatt». Об'єктом дослідження є мережа готелів «Hyatt», предметом – організація обслуговування гостей готельного підприємства. У ході виконання кваліфікаційної роботи були використані методи спостереження та порівняння, логічного узагальнення, історичний метод, системно-аналітичний, а також метод статистичного аналізу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject індустрія гостинності en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.subject ринок туристичних послуг en_US
dc.subject готельне господарство en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject сфера обслуговування en_US
dc.subject hospitality industry en_US
dc.subject consumers en_US
dc.subject market of tourist services en_US
dc.subject hotel economy en_US
dc.subject tourist service en_US
dc.subject sphere of service en_US
dc.title Особливості організації обслуговування туристів у мережі готелів «Hyatt» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу