Repository of
Kyiv National Linguistic University

Соціальна відповідальність у менеджменті організації” (на прикладі АТ “Ощадбанк”)

Show simple item record

dc.contributor.author Заман, Олександра Андріївна
dc.date.accessioned 2021-06-04T08:27:32Z
dc.date.available 2021-06-04T08:27:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Заман О. А. Соціальна відповідальність у менеджменті організації” (на прикладі АТ “Ощадбанк”): кваліфікаційна робота бакалавра / О. А. Заман; наук. кер. Н. В. Оленцевич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2021. - 72 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1989
dc.description.abstract У роботі досліджено соціальну відповідальність як сучасну форму розвитку політики менеджменту організації. Визначено її значення для бізнесу та суспільства, яким шляхом організації підтримують дану політику в своєму менеджменті. Доведено існування чотирьох рівнів соціальної відповідальності які існують у компанії: економічна, юридична, соціальна та прийнята на себе відповідальність. З метою забезпечення соціальної відповідальності керівництво організації повинне контролювати її методами особистого прикладу, морального кодексу та різними етичними структурами. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Соціальна відповідальність у менеджменті організації” (на прикладі АТ “Ощадбанк”) en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account