Abstract:
У статті подано опис компетентностей, результатів навчання та форм атестації доктора філософії зі спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки", визначених нами відповідно до державних документів з вищої освіти, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України та матеріалів проекту «TUNING» щодо підготовки доктора філософії в європейських країнах. Увазі читача пропонуються: основна термінологія з проблеми, приклади загальних компетентностей доктора філософії з вищезгаданого проекту, перелік загальних (11) і спеціальних (13) компетентностей доктора філософії зі спеціальності «Освітні, педагогічні науки", деталізовані результати навчання (знання, уміння, комунікація, автономія та відповідальність ) (61), складові проміжної та підсумкової атестації доктора філософії.