Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ніколаєва, Софія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-09T12:02:18Z | |
dc.date.available | 2021-10-09T12:02:18Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ніколаєва С. Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування науково-дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії / С. Ю. Ніколаєва, Т. І. Коваль // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 70. - № 2. - С. 237 - 256 | en_US |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2203 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування науково-дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», спеціалізації «Теорія та методика навчання: германські/романські мови». Проведено аналіз підходів до визначення змісту і структури науково-дослідницької компетентності. Визначено склад загальних і спеціальних компетентностей дослідницького спрямування, необхідних доктору філософії з методики навчання іноземних мов і культур, що формуються в основному в процесі вивчення навчальних дисциплін «Методологія і методи наукового дослідження з методики навчання іноземних мов і культур» та «Інформаційні технології у практиці наукових досліджень». Встановлено, що існує певна складність пошуку оптимального варіанту перенесення знань із галузі інформаційно-комунікаційних технологій у професійно спрямовану практичну діяльність майбутнього доктора філософії, що вимагає обґрунтованого відбору хмарних, мультимедійних, проекційних, інформаційно-пошукових, аналітико-дослідницьких технологій і комп’ютерно орієнтованих засобів як з метою їх вивчення, так і подальшого використання аспірантами на всіх етапах підготовки дисертаційного дослідження (проектувальному, інформаційно-пошуковому, аналітично-моделювальному, експериментально-дослідницькому, наративному, практичному). Наведено приклади застосування аспірантами Веб-сайтів, блогів, ВікіВікі, хмарних сервісів для збереження даних, наукових пошукових систем, Smart-технологій, інформаційних ресурсів мережі Інтернет, освітніх електронних видань та відеосервісів у процесі самостійної підготовки до інтерактивних лекцій і практичних занять з навчальної дисципліни «Методологія і методи наукового дослідження з методики навчання іноземних мов і культур". | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Інформаційні технології і засоби навчання | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Т. 70 № 2 | |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | доктор філософії | en_US |
dc.subject | науково- дослідницька компетентність | en_US |
dc.subject | методика навчання | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | information and communication technologies | en_US |
dc.subject | doctor of philosophy | en_US |
dc.subject | scientific research competency | en_US |
dc.subject | training method | en_US |
dc.subject | foreign language | en_US |
dc.title | Використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування науково-дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії | en_US |
dc.type | Article | en_US |