Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування науково-дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніколаєва, Софія Юріївна
dc.date.accessioned 2021-10-09T12:02:18Z
dc.date.available 2021-10-09T12:02:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ніколаєва С. Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування науково-дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії / С. Ю. Ніколаєва, Т. І. Коваль // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 70. - № 2. - С. 237 - 256 en_US
dc.identifier.issn 2076-8184
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2203
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування науково-дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», спеціалізації «Теорія та методика навчання: германські/романські мови». Проведено аналіз підходів до визначення змісту і структури науково-дослідницької компетентності. Визначено склад загальних і спеціальних компетентностей дослідницького спрямування, необхідних доктору філософії з методики навчання іноземних мов і культур, що формуються в основному в процесі вивчення навчальних дисциплін «Методологія і методи наукового дослідження з методики навчання іноземних мов і культур» та «Інформаційні технології у практиці наукових досліджень». Встановлено, що існує певна складність пошуку оптимального варіанту перенесення знань із галузі інформаційно-комунікаційних технологій у професійно спрямовану практичну діяльність майбутнього доктора філософії, що вимагає обґрунтованого відбору хмарних, мультимедійних, проекційних, інформаційно-пошукових, аналітико-дослідницьких технологій і комп’ютерно орієнтованих засобів як з метою їх вивчення, так і подальшого використання аспірантами на всіх етапах підготовки дисертаційного дослідження (проектувальному, інформаційно-пошуковому, аналітично-моделювальному, експериментально-дослідницькому, наративному, практичному). Наведено приклади застосування аспірантами Веб-сайтів, блогів, ВікіВікі, хмарних сервісів для збереження даних, наукових пошукових систем, Smart-технологій, інформаційних ресурсів мережі Інтернет, освітніх електронних видань та відеосервісів у процесі самостійної підготовки до інтерактивних лекцій і практичних занять з навчальної дисципліни «Методологія і методи наукового дослідження з методики навчання іноземних мов і культур". en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Інформаційні технології і засоби навчання en_US
dc.relation.ispartofseries ;Т. 70 № 2
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології en_US
dc.subject доктор філософії en_US
dc.subject науково- дослідницька компетентність en_US
dc.subject методика навчання en_US
dc.subject іноземна мова en_US
dc.subject information and communication technologies en_US
dc.subject doctor of philosophy en_US
dc.subject scientific research competency en_US
dc.subject training method en_US
dc.subject foreign language en_US
dc.title Використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування науково-дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу