Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черниш, Валентина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-01T14:24:43Z | |
dc.date.available | 2021-11-01T14:24:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Черниш В. В. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного професійно орієнтованого говоріння [Електронний ресурс] / В. В. Черниш // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(4). - С. 338 - 345 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2237 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної компетенції в говорінні в цілому та навчання англомовного професійно орієнтованого говоріння зокрема. Автор виокремлює професійно орієнтований монолог та професійно орієнтований діалог. Виділяються функціональні типи професійно орієнтованого монологу та діалогу. Встановлюються етапи навчання професійно орієнтованого говоріння. Подається послідовність навчання професійно орієнтованих монологів і діалогів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Проблеми сучасної педагогічної освіти | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія;Вип. 39(4) | |
dc.subject | майбутні вчителі англійської мови | en_US |
dc.subject | професійно орієнтована англомовна компетенція в говорінні | en_US |
dc.subject | професійно орієнтований монолог | en_US |
dc.subject | професійно орієнтований діалог | en_US |
dc.subject | етапи навчання | en_US |
dc.subject | teacher trainees | en_US |
dc.subject | professionally oriented competence in English speaking | en_US |
dc.subject | professionally oriented monologue | en_US |
dc.subject | professionally oriented dialogue | en_US |
dc.subject | stages of teaching | en_US |
dc.title | Етапи навчання майбутніх учителів англомовного професійно орієнтованого говоріння | en_US |
dc.type | Article | en_US |