dc.contributor.author |
Черниш, Валентина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-01T14:25:08Z |
|
dc.date.available |
2021-11-01T14:25:08Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Черниш В. В. Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння / В. В. Черниш // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 15. - С. 360 -366. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2238 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається питання відбору змісту навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого англомовного говоріння. Автор формулює принципи відбору змісту навчання. Розкриває суть та основні положення кожного принципу відбору. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Наукові записки Національного університету "Острозька академія" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Психологія і педагогіка;Вип. 15 |
|
dc.subject |
зміст навчання професійно орієнтованого англомовного говоріння |
en_US |
dc.subject |
принципи відбору змісту навчання |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі англійської мови |
en_US |
dc.subject |
professionally oriented speaking |
en_US |
dc.subject |
principles of selection |
en_US |
dc.subject |
future teachers (trainee teachers) |
en_US |
dc.title |
Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |