Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черниш, Валентина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-11-01T14:25:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-01T14:25:08Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Черниш В. В. Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння / В. В. Черниш // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 15. - С. 360 -366. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2238 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання відбору змісту навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого англомовного говоріння. Автор формулює принципи відбору змісту навчання. Розкриває суть та основні положення кожного принципу відбору. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Наукові записки Національного університету "Острозька академія" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Психологія і педагогіка;Вип. 15 | |
dc.subject | зміст навчання професійно орієнтованого англомовного говоріння | en_US |
dc.subject | принципи відбору змісту навчання | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі англійської мови | en_US |
dc.subject | professionally oriented speaking | en_US |
dc.subject | principles of selection | en_US |
dc.subject | future teachers (trainee teachers) | en_US |
dc.title | Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння | en_US |
dc.type | Article | en_US |