Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черниш, Валентина Василівна
dc.date.accessioned 2021-11-01T14:25:08Z
dc.date.available 2021-11-01T14:25:08Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Черниш В. В. Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння / В. В. Черниш // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 15. - С. 360 -366. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/2238
dc.description.abstract У статті розглядається питання відбору змісту навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого англомовного говоріння. Автор формулює принципи відбору змісту навчання. Розкриває суть та основні положення кожного принципу відбору. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Наукові записки Національного університету "Острозька академія" en_US
dc.relation.ispartofseries Психологія і педагогіка;Вип. 15
dc.subject зміст навчання професійно орієнтованого англомовного говоріння en_US
dc.subject принципи відбору змісту навчання en_US
dc.subject майбутні вчителі англійської мови en_US
dc.subject professionally oriented speaking en_US
dc.subject principles of selection en_US
dc.subject future teachers (trainee teachers) en_US
dc.title Принципи відбору змісту навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного говоріння en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу